wtorek, 8 lipca 2014

White dots

Hej! Dzisiaj nareszcie wzięłam się do napisania kolejnego posta. Na początku chciałam Was przeprosić za długą nieobecność mnie na blogu, ale po prostu ciężko mi było się za to zabrać. Ale już jestem, więc możemy zaczynać :). Zdjęcia poniżej były robione jakiś czas temu, ale wszystko jest aktualne. Strój jest bardzo wygodny (zresztą jak zawsze :)) i codzienny. Nic tutaj nie kombinowałam. Biała bluzka i jeansy- banał, ale dzięki spodniom w kropki coś się w nim dzieje. Zobaczcie sami :):

okulary: H&M
bluzka: Stradivarius
spodnie: Stradivarius
torba: SinSay
buty: bazarek :)
pierścionki:  Tally Weijl






Dziękuje i zapraszam do obserwowania i komentowania. Paaa!

4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te spodnie, są takie oryginalne według mnie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    www.riabooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygodna stylizacja ;)
    sweetloveyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz na sobie sandałki :) kocham złoto na gołym ciele :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja :)
    ___
    http://wearehappyteenagers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń