sobota, 12 lipca 2014

Recenzja Garnier Ultra DOUX

Hej! Witam Was w pierwszej recenzji na moim blogu. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba i zapraszam do czytania :).


 Co to w ogóle jest?: Jest to szampon, który ma nadać naszym włosom witalności i objętości. 

Dostępność: Produkt dostępny w każdej drogerii np: Rossmann, Natura itp., ale również w supermarketach np: Tesco.


Poniżej znajdziecie skład szamponu:


Co ja o nim myślę?: Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Spodziewałam się pięknych i puszystych włosów. Na początku włosy były takie, jakie obiecał nam producent, jednak po jakimś czasie włosy robiły się oklapnięte i bez wyrazu. Samo stosowanie produktu było bardzo przyjemne, dzięki zapachowi, który był ładny i dobrze wyczuwalny, ale nie drażniący. Do szamponu trzeba stosować odżywkę, ponieważ włosy dzięki niej jeszcze jakoś wytrzymują.


Ocena: Wydaje mi się, że nie kupię więcej tego produktu. 2,5/5

Co wy o nim myślicie?

Zapraszam do komentowania i obserwowania.
Do zobaczenia :),
Anna Anax

5 komentarzy:

  1. Tego produktu nigdy nie stosowałam, ale ogólnie lubię kosmetyki Garniera :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tylko naturalnych rosyjskich szamponów lub włoskiego aloesowego, z Garniera bardzo lubię maskę awokado i masło shea :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam :) zadko kiedy używam produktów garniera. Wole Avon :) + obserwuję^^
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra recenzja ;) Nie używałam tego.
    fajny blog!

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szampon i super blog ;-)

    OdpowiedzUsuń